Garantie:
Is je bestelling beschadigd aangekomen?
Neem dan direct per mail contact met ons op :
info@shuuske.nl

We zorgen dan samen voor een goede oplossing!!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@shuuske.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Retourrecht:

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@shuuske.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzondering maatwerk

Op de door u gekochte producten die op maat volgens de door u opgegeven specificaties worden gemaakt in deze webwinkel worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Hierop is het herroepingsrecht dan ook NIET van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Het Winthager Shuuske behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd

Vraag bij ons na het retourformulier, vul deze in en voeg deze toe bij het retourpakket. Houd er ook rekening mee dat onvoldoende gefrankeerde retourzendingen en niet aangemelde retourzendingen door ons NIET worden gecrediteerd.
 


Retourzending:

Artikelen kunnen retour gestuurd worden naar ons kantoor;

Het Winthager Shuuske

Hogeweg 67,

6367 BB Voerendaal

De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant.
Alleen de kosten van ongebruikte en onbeschadigde producten worden gecrediteerd.

Brievenbuspost dient voldoende gefrankeerd zijn.
(eventuele boetes worden van het retourbedrag afgehaald.)

Voor meer informatie kun je uiteraard contact opnemen

info@shuuske.nl

© 2010 - 2024 Het Winthager Shuuske | sitemap | rss